مي خواهم از مالینا خريد كنم ولي چگونه می توانم اعتماد کنم؟
نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه هاي اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین سازمان، اعطا میشود و کسب و کار هاي اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت نظارت و بررسي این سازمان قرار دارند همچنين وزارت ارشاد جمهوري اسلامي نيز پس از بررسي محتواي فرهنگي فروشگاه هاي اينترنتي مجوز حضور و اصالت اينگونه فروشگاه ها را در فضاي مجازي با اعطاي لوگو آن سازمان احراز مي نمايد . برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت مالینا با کلیک روی نماد اعتماد و لوگوي وزارت ارشاد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرماييد.
ارسال محرمانه كالا به چه معناست؟
امروزه با توجه به مشكلات متعدد اجتماعي و ناهنجاري هاي موجود در جامعه ،رعايت مسائل امنيتي و محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصي بسيار هائز اهميت است،لذا ما در گروه مالینا تمام تلاش خود را در راستاي حفظ اطلاعات و حريم شخصي مشتريان و روند ارسال كالا به كار گرفتيم، بدين ترتيب كه كالاي خريداري شده تنها در بسته بندي هاي خاص به گونه اي كه قابل تشخيص براي ديگران نباشد و با نام مستعار مانند کیف و.. ارسال مي گردد و مامور پست به هیچ عنوان از محتویات داخل بسته اطلاعی ندارد البته شما مي توانيد شخص تحويل گيرنده را نیز مشخص نماييد تا كالاي ارسالي به غير از خودتان به كس ديگري تحويل نگردد
چگونه مي توانم از وضعيت سفارشي كه انجام داده ام مطلع شوم؟
مالینا آماده سازي و ارسال كالا را از طريق پيامك و یا ایمیل به شما اطلاع خواهند داد و علاوه بر آن شما همواره مي توانيد وارد حساب كاربري خود شده و با كليك بر روي گزينه “سفارشات”از وضعيت ارسال آن مطلع شويد(اگر در قسمت سفارشات گزینه تکمیل شده است درج شده به این معنا می باشد که سفارش شما ارسال گردیده)
لازم به ذكر است شما می توانید جهت پیگیری دقیق تر از سامانه پست به شماره پشتیبانی واتس اپ 09212920650 پیام دهید و کدرهگیری پستی خود را از واحد پشتیبانی مولینا دریافت نمایید.
در صورت بروز مشكل در خريد و يا ارسال كالا چه كاري بايد انجام دهم؟
مبلغ سفارش را چگونه مي توانم پرداخت كنم؟
شما مي توانيد هزينه كالاي خريداري شده را از طريق تمامي كارت بانك هايي كه عضو شتاب هستند به وسيله درگاه بانك سايت مالینا پرداخت نماييد (فروشگاه هایی که مجوز نماد اعتماد دارند زیر نظر وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا می باشند به همین دلیل با خیال راحت می توانید سفارش خود را به صورت پرداخت آنلاین ثبت نمایید)
گزینه پرداخت در محل به دلیل ثبت سفارشات تقلبی و مزاحمت برخی افراد و برگشتی های بیش از حد سفارشات پرداخت در محل از گزینه های سایت حذف شده است و صرفا پرداخت آنلاین انجام می پذیرد.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
آيا امكان برگرداندن كالا پس از دريافت آن وجود دارد؟
اگر كالايي كه دريافت نموده ايد با آنچه كه در سايت سفارش داده ايد مغايرت داشته و يا كالا خريداري شده از مالینا سالم به دست شما نرسيده باشد و يا بروز هرگونه مشكل شبيه به آن، شما مي توانيد از طريق ارسال پيام از طريق تلگرام با شماره پشتيباني 09212520650 موضوع را با همكاران ما در واحد فروش در ميان گذاشته و پس از تاييد مسئول مربوطه، هماهنگي هاي لازم جهت بازگرداندن كالا صورت خواهد گرفت.و مبلغ كالاي مرجوع شده پس از مدت 48 ساعت به شماره حسابي كه معرفي مي نماييد مسترد خواهد شد.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات در ارتباط باشید.شماره پشتیبانی تلگرامی مالینا (09212920650) جهت ارائه خدمات پشتیبانی همواره در کنار شما خواهد بود.
آیا سفارش یک محصول هم ارسال می گردد؟
ضمانت اصالت و گارانتي كالا به چه معناست؟
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود و چه زماني به دست ما خواهد رسيد؟
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات مالینا میشوند. (کلیه سفارشاتی که قبل از ساعت یک روی سایت ثبت شود معمولا همانروز تحویل پست می گردد)
روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است و بسته به فواصل مختلف بين 1 تا 4 روز كاري متغير مي باشد
مي توانم سفارش را تلفني انجام دهم يا حضوري کالا را در دفتر مالینا دریافت کنم؟
به دليل افزايش سرعت ارسال كالا، هيچگونه سفارشي به صورت تلفني صورت نمي گيريد و با توجه به ماهيت فروش اينترنتي كالا در مالینا امكان دريافت حضوري كالا در دفتر اصلي شركت وجود ندارد ولي اگر شرايط خاصي را براي دريافت كالا داريد مي توانيد هنگام ثبت سفارش خود در قسمت توضيحات آن را بازگو كنيد و همكاران ما پس از بررسي، همانگي هاي لازم جهت ارسال كالا را با شما انجام خواهند داد.
هزينه ارسال سفارش چگونه محاسبه مي شود؟
از کجا می توانم کد تخفیف دریافت کنم ؟
وقتی اولین خرید شما در سایت مالینا ثبت شود به صورت خودکار پیامک باشگاه مشتریان برای شما ارسال می گردد و ما کلیه تخفیف ها و بن های خرید تشویقی را از طریق سامانه باشگاه مشتریان به شما اطلاع می دهیم. پس از هر بار خرید مبلغی از سفارش شما به حساب اکانت تان در سایت برگردانده می شود که می توانید برای خرید بعدی از آن استفاده نمایید.