مي خواهم از مالینا خريد كنم ولي چگونه می توانم اعتماد کنم؟

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه هاي اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین سازمان، اعطا می‏‌شود و کسب و کار هاي اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت نظارت و بررسي این سازمان قرار دارند همچنين وزارت ارشاد جمهوري اسلامي نيز پس از بررسي محتواي فرهنگي فروشگاه هاي اينترنتي مجوز حضور و اصالت اينگونه فروشگاه ها را در فضاي مجازي با اعطاي لوگو آن سازمان احراز مي نمايد . برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت مالینا با کلیک روی نماد اعتماد و لوگوي وزارت ارشاد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرماييد.

امروزه با توجه به مشكلات متعدد اجتماعي و ناهنجاري هاي موجود در جامعه ،رعايت مسائل امنيتي و محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصي بسيار هائز اهميت است،لذا ما در گروه مالینا تمام تلاش خود را در راستاي حفظ اطلاعات و حريم شخصي مشتريان و روند ارسال كالا به كار گرفتيم، بدين ترتيب كه كالاي خريداري شده تنها در بسته بندي هاي خاص به گونه اي كه قابل تشخيص براي ديگران نباشد و با نام مستعار مانند کیف و.. ارسال مي گردد و مامور پست به هیچ عنوان از محتویات داخل بسته اطلاعی ندارد البته شما مي توانيد شخص تحويل گيرنده را نیز مشخص نماييد تا كالاي ارسالي به غير از خودتان به كس ديگري تحويل نگردد

مالینا آماده سازي و ارسال كالا را از طريق پيامك و یا ایمیل به شما اطلاع خواهند داد و علاوه بر آن شما همواره مي توانيد وارد حساب كاربري خود شده و با كليك بر روي گزينه “سفارشات”از وضعيت ارسال آن مطلع شويد(اگر در قسمت سفارشات گزینه تکمیل شده است درج شده به این معنا می باشد که سفارش شما ارسال گردیده)

لازم به ذكر است شما می توانید جهت پیگیری دقیق تر از سامانه پست به شماره پشتیبانی واتس اپ 09212920650 پیام دهید و کدرهگیری پستی خود را از واحد پشتیبانی مولینا دریافت نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشكل در روند خريد و ارسال مي توانيد از طريق تماس با شماره 09212920650 با ما در ارتباط باشيد تا همكاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام كنند ،لازم به ذكر است در صورتي كه از برنامه واتس اپ و یا تلگرام استفاده ميكنيد مي توانيد به صورت 24 ساعته سوالات و مشكلات و ساير موارد را از طريق شماره پشتيباني 09212920650 با ما در ميان بگذاريد.

شما مي توانيد هزينه كالاي خريداري شده را از طريق تمامي كارت بانك هايي كه عضو شتاب هستند به وسيله درگاه بانك سايت مالینا پرداخت نماييد (فروشگاه هایی که مجوز نماد اعتماد دارند زیر نظر وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا می باشند به همین دلیل با خیال راحت می توانید سفارش خود را به صورت پرداخت آنلاین ثبت نمایید)

گزینه پرداخت در محل به دلیل ثبت سفارشات تقلبی و مزاحمت برخی افراد و برگشتی های بیش از حد سفارشات پرداخت در محل از گزینه های سایت حذف شده است و صرفا پرداخت آنلاین انجام می پذیرد.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

اگر كالايي كه دريافت نموده ايد با آنچه كه در سايت سفارش داده ايد مغايرت داشته و يا كالا خريداري شده از مالینا سالم به دست شما نرسيده باشد و يا بروز هرگونه مشكل شبيه به آن، شما مي توانيد از طريق ارسال پيام از طريق تلگرام با شماره پشتيباني 09212520650 موضوع را با همكاران ما در واحد فروش در ميان گذاشته و پس از تاييد مسئول مربوطه، هماهنگي هاي لازم جهت بازگرداندن كالا صورت خواهد گرفت.و مبلغ كالاي مرجوع شده پس از مدت 48 ساعت به شماره حسابي كه معرفي مي نماييد مسترد خواهد شد.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات در ارتباط باشید.شماره پشتیبانی تلگرامی مالینا (09212920650) جهت ارائه خدمات پشتیبانی همواره در کنار شما خواهد بود.

متاسفانه با توجه به حاشیه سود پایین و هزینه کارتن و کارمزدی که به صورت جداگانه به شرکت پست پرداخت می کنیم ارسال سفارشاتی که تنها یک محصول در سبد خرید خود دارند امکانپذیر نیست.به عنوان مثال سفارش یک بسته کاندوم که حاشیه سود مثلا 3 هزار تومانی دارد مبلغی در حدود 1000 تومان هزینه بسته بندی و 2000 تومان کارمزدی که پست از ما دریافت می نماید امکان ارسال سفارشات تک عددی را برای شما عزیزان از ما سلب نموده است.
ما به شما اين اطمينان را خواهيم داد كه تمامي كالاهاي موجود در سايت اورجينال بوده و داراي مجوز هاي لازم براي فروش در سطح كشور را دارا مي باشند.

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات مالینا می‏‌شوند. (کلیه سفارشاتی که قبل از ساعت یک روی سایت ثبت شود معمولا همانروز تحویل پست می گردد)

روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است و بسته به فواصل مختلف بين 1 تا 4 روز كاري متغير مي باشد

به دليل افزايش سرعت ارسال كالا، هيچگونه سفارشي به صورت تلفني صورت نمي گيريد و با توجه به ماهيت فروش اينترنتي كالا در مالینا امكان دريافت حضوري كالا در دفتر اصلي شركت وجود ندارد ولي اگر شرايط خاصي را براي دريافت كالا داريد مي توانيد هنگام ثبت سفارش خود در قسمت توضيحات آن را بازگو كنيد و همكاران ما پس از بررسي، همانگي هاي لازم جهت ارسال كالا را با شما انجام خواهند داد.

هزينه هاي پست و ارسال كالا طبق تعرفه پست جمهوري اسلامي محاسبه مي گردد و به وزن كالا و مسافتي كه قرار است به آنجا ارسال گردد وابسته است، لازم به ذكر است گروه مولينا همواره سعي بر آن دارد تا هزينه هاي مربوط به ارسال كالا را جهت رفاه مشتريان حدالمقدور كاهش دهد.

وقتی اولین خرید شما در سایت مالینا ثبت شود به صورت خودکار پیامک باشگاه مشتریان برای شما ارسال می گردد و ما کلیه تخفیف ها و بن های خرید تشویقی را از طریق سامانه باشگاه مشتریان به شما اطلاع می دهیم. پس از هر بار خرید مبلغی از سفارش شما به حساب اکانت تان در سایت برگردانده می شود که می توانید برای خرید بعدی از آن استفاده نمایید.